2009. november 11., szerda

Ajándék...

Ma a kellôen dilló párom megajándékozott azzal amit,minden magára adó nô magával hurcol a színházba, a tengerpartra és a táncelôadásra.
Igen mától van Perwoll Black Magicem.
Mostantól,hogy hivatalosan is nô lettem, lehet, hogy az ékszereimet is hordani fogom. :D

Kaptam még tavaly egy fotósátrat, de megfelelô lámpák nélkül, igazából nem tudtam használni.
A mai szülinapom, hozott mellé "villanjkörtét" is.
Most már csak egy profibb fényképezôgépért kell majd öregednem.
No meg a tudásért,hogy rendesen használjam ezeket az amatôr fotóscuccokat.
Majd lesznek nekem még profi fényképeim,aki türelmes kivárhatja.

29 megjegyzés:

Zsófi írta...

Drága Zsuzsi, nagyon boldog születésnapot kivánok!!!!Sok puszit küldök innen Csikból:)

Nem is tudom, hogy a Perwol Black Magikre vagy a lámpádra legyeke irigy:)))))

Liza írta...

Tényleg szülinapos vagy? Hát nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok én is!

Külön gratulálok igazi nővé válásodhoz is!!! :))

Panka gyöngye írta...

Happy birthday to you!

dbMárti írta...

Boldog szülinapot, erőben egészségben, boldogságban :)

Bely írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok.

És most, hogy biztosan tudom, még nem vagyok Nő, csak a remény éltett hogy egyszer talán nekem is lesz....

Mosolyrend Évi :) írta...

Kedves Zsuzsi!

Kívánok jó egészséget sok boldogságot,szerelmet .) pénzt s rengeteg meghitt évet szeretteid körében!

A nőkérdésre csak annyit,hogy a titokzatosság is nagyon értékes női tulajdonság!

KataMűvek írta...

Boldog szülinapot Zsuzsi!

Tiszi írta...

Kedves Zsuzsi! Én is kívánok neked boldogságos születésnapot. És a fotósátradat már most irigylem. ;)

Berjo írta...

Isten éltessen sokáig,hogy még sok szépséget ajándékozhass nekünk! Persze a fotosátrad segítségével :D

Unknown írta...

Drága Zsu, nagyon sok boldogságot kívánunk nővé válásod alkalmából :D:D és ha már pont a szülinapodra esett, akkor tényleg különleges ez a nap :)
A fotósátrad szerintem hamarosan nagyüzembe áll ;) Csak győzzed villanykörtével :P

lumina írta...

remélem, hiperszuper vízkőoldót is kaptál, egy igazi nőnek az is alapfelszereltség. nagyon boldog szülinapot!
(Vadjutka egyébként szokott tartani ékszerfényképezős tanfolyamot.)

LNóri írta...

Köszönöm szépen, hogy ilyen jót nevethettem ez után a fárasztó nap után.
Boldog Fülinapot kívánok!!!

Bonnie írta...

Isten életessen sokáig!
Remélem ha lesz szerencsénk és megdícsérem a ruhád, előkapod a táskádból a Perwoll-t!:)

Mara írta...

Isten éltessen sokáig!

Unknown írta...

Jót nevettem a Perwol Black Magicen :D:D:D Boldog szülinapot!

KissBeads írta...

Nagyon Boldog Szulinapot Zsuzsi!

Timici írta...

Isten éltessen sokáig!

Unknown írta...

Zsuzsikám! Jó volt ilyen korán reggel egy jót nevetni. Köszönöm szépen! Imádom a humorodat!

Még egyszer kívánok nagyon boldog születésnapot!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Jól indult a napom, köszi! Így lesz szülinaposból ajándékozó ;)
Boldog Nővé Válást, akarom írni, Boldog Szülinapot kívánok, tartson sokáig a Perwoll, éljen!!!!

vezsuzsi írta...

Köszönöm csajok,lányok,asszonyok :))
A humort amúgy Ákos követte el,mert mindig háborogtam ezen a reklámon. Ô meg imád ilyenre odafigyelni és az orrom alá dörgölni.
Most veheti nekem a fekete cuccosokat,mert igazából egy feketém sincs.
Régen még gimis koromban x éve, szerettem a feketét......

Norita írta...

Boldog szülinapot kívánok én is! Nekem az ékszerfotózásod így is nagyon tetszik! :-))

Vadnainé Almási Mária írta...

Isten éltessen Zsuzsi sokáig!!!!!
A blekmedzsikhez csak annyit, nem baj, ha nem használod, csak mindig kéznél legyen! Úgyhogy varrhatsz neki egy táskát:)) (Hja, és így tovább is tart!):)

Bandrea's Beads írta...

Sok boldog szülinapot!!!! (én ma lettem öregebb:))))

POÉ írta...

Még sok -sok szülinapot kívánok neked !

Ági mama írta...

Sok boldog szülinapot kívánok!
A munkáid és a fotóid már így is profik, lehet ezt még fokozni?

Szilmarilla írta...

Kösziii! Olyan rossz napom volt! Most meg tök jót nevettem!
Lehet, hogy a blekmedzsik jó lesz fotósátrat feketíteni? A
múgy szerintem se a mosáshoz kell! Női ridikül helyett való hordani!

Hegucka írta...

Nagyon Nagyon boldog születésnapot kívánok én is Neked:) Sok sok boldogságot, egészséget, kreativitás és sok sok új alkotást:)

Anna írta...

Sok boldog szülinapot Zsuzsi! Irigykedek az ajándékaidra...:D

Edo írta...

Zsuzsi!! Utólag is NAGYON SOK BOLDOG SZÜLINAPOT NEKED!!!!!
((Én is a napokban lettem eggyel öregebb;;))))