2009. szeptember 4., péntek

Titusz Vulkánusz...




Na jó vettem pár vulcano-t :)))

18 megjegyzés:

gabi írta...

Csodalatosak a szinei!

Tiszi írta...

Hehe! Tényleg vettél. :D És szépen megmívelted. :)

Ilka írta...

Talán ez még szebb, mint a másik! Na jó, nekem a zöld kedvenc színem.

Mosolyrend Évi :) írta...

Mint egy szem ami kikukucskál .) a rengeteg gyöngyök alól!

Nekem a fotó is nagyon tetszik!
Ha hosszasan nézed szinte szemkontaktus jön létre.Mint egy igazi szem.Hümm egy gyöngyszem :)
/alsó kép /

Különleges!

T REKA írta...

IGAZI TUZES HANGULATOT TEREMTETTEL, IMADOM!!!

Mosolyrend Évi :) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Sockentick írta...

Beautiful colors, very nice!!!

Unknown írta...

vérszem mi? :D nem csodálom, szépségesek... na jó azé´ a körítés se nudli :P

Vadnainé Almási Mária írta...

Áááá, ezt nagyon imádom!!! Bár barnás vagyok, mégis jobban tetszik Titusz:))

Bandrea's Beads írta...

Gyönyörűek, mint minden munkád!!!!

kataanya írta...

Nagyon különleges és szép!

Gabriela Swoboda írta...

What a stunning work. Just perfect.

vale38 írta...

C'est simplement superbe.......... c'est toujours un grand plaisir de visiter votre blog.
Biz
Valérie

vezsuzsi írta...

Köszi ,nekem eddig nem volt szemes,de ,hogy már többen írtátok,azt veszem észre figyel....:)))

Zsófi írta...

Imádom a Tituszodat Zsuzsi!!!!
Olyan jól illik ez a név hozzá:))))

Hobbi-Tünde írta...

Mindketten csodálatosak!!

Yvy írta...

Ez is állati klassz!!!!

vezsuzsi írta...

köszönöm :)))