2009. augusztus 25., kedd

Boldizsár bogyesz....


17 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon fincsi!

Mara írta...

Ez gyönyörűűűűűű!!!!!!!!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Na ez meg... szépséges!

Melinda ékszerei írta...

Hűűűű, ez nagyon szépséges!!!!

Gabessz írta...

Különlegesen szép bogyesz!

Névtelen írta...

Hát ez eszméletlen jó!!!

Zsuuu írta...

Hát én nem tudom mi a gond vele, az egy dolog, hogy egyesek azt tanítják nekem az iskolában, hogy a kék és zöld nem megy össze, de akkor is jól néz ki. Pont.

Gabriela Swoboda írta...

A stunning beauty. Excellent.

Fruzsi írta...

HAt ez a bogyesz!!!:)

Mosolyrend Évi :) írta...

"Boldizsárt" is imádom .)

Erga írta...

Boldizsár sem piskóta, isteni jó bogyi.

Reni írta...

Zsuzsi!
A nagy nyári szünet után ez a bogyó dömping szemet gyönyörködtető! Ez teljesen elvarázsolt!

Unknown írta...

nyamiii... ez az a ződ, vagy egy még újabb szín? még a végén én is megkívánom :D:D nagyon szép bogyli, a lila is, és én ziher kimentem a kékzöld medált, ha fenyegeted ;)

vezsuzsi írta...

Vica ez az a zöld! Azóta itt pihent és nem tudtam mi legyen vele. No persze tudnám folytatni, van még :)
:))) köszi

vezsuzsi írta...

Mindenkinek köszi :)
Ezeket a barokkos bogyeszokat is folyatatni fogom majd egyszer még.

Ági mama írta...

Hihetetlen, hogy miket találsz ki!!

Peikkonen írta...

That is one gorgeous bead, and so is the necklace!