2008. december 12., péntek

Elmaradás....... :-) JÁTÉK

Még október végén pécézett ki Lumina egy kis játékra.
No összeszedem magam és megfelelek.
Szabályok :
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

No akkor:
1. Na jó ez nem meglepetés a gyöngy a mániám,de ezt még leírni is gyönyör.
2. Amióta gyöngyitiszes lettem a gyönyörû szót, mindig gyöngyörûnek írom és utólag ki kell javítanom helyesre.
Mit szólna Freud???
3.Bohumil Hrabal és Paul Auster mindenek feletti!!
4.Remélem egyszer újra Gyôrben élek! Vagy legalább vonzáskörzetében.
5.Nagyon szeretek játszani,de ezt az énem mostanság elnyomják.
Pl imádok társasozni,de háttérbe szorul.
Már nônek a manóim, így reménykedek. Lassan belenônek a társasjátékokba.
(Scrabble a nagy kedvenc, azért erre várhatok még)
6.Szeretek enni. Van tizes listám errôl. :-) Kedvenc kajákról. :-)
7.Várom a karácsonyt, mert szeretem!!!!

No és akikre kiváncsi vagyok:
DeevaVicaMythril
TisziHajniCsibyh
Panita
Ansako
IncziErika
LNóri
MiliAndi
Szóval ha ráértek egy kis játékra akkor szívesen olvasnék rólatok 7 apróságot , vagy nagyságot.
Amikor idôtök engedi :-))

10 megjegyzés:

LNóri írta...

Hrabal ugrott ki az ablakon? vagy hülye vagyok?

vezsuzsi írta...

Vagy kiugrott, vagy kiesett galambetetés közben. Nem lehet ezt tudni.

LNóri írta...

akkor nem vagyok hülye
vagyis nem ezért vagyok hülye
:-)

Unknown írta...

:)
Egy kis türelmedet kérem!

lumina írta...

jajdejó :) (auster és hrabal nekem is a kedvenceim.)

LNóri írta...

Köszönöm a játékot, puszi

Tiszi írta...

Zsuzsi! Igyekszem megfelelni. :) És köszi. :)

Unknown írta...

köszi :) igyekszem idejutni este, aprólék már áztatóprogramon :D

ahogy látom, a felét csak kopizom tőled :D szóval mikor is eljtünk meg Gyaloggalopp közben egy scrabble partit? ;) miközben persze a tizes listáról csipegetünk :D

vezsuzsi írta...

Csajszik idôm van kivárni a válaszotokat!! :-))))
Vica az egy álomnap lenne!!! :-)))

Lerika írta...

Kedves Zsuzsi!

Remélem nem utasítasz ki a blogodból, de én mégiscsak kipécéztelek. Hiába, nem tehetek róla, hogy tetszenek a műveid:D:D:D.

(Egy scrabblepartyban én is benne lennék!)