2007. november 28., szerda

A nap szerettei...


14 megjegyzés:

AgnesBeads írta...

Hűűűűűhs! Gyönyörű!!! Nyáridéző színekkel!

Babra írta...

Szia:) Most keveredtem először ide az oldaladra, de hallod ettől a nyaklánctól az állam leesett!! Nagyon tetszik, ügyes vagy nagyon!!

vezsuzsi írta...

Ági köszönöm! Kis novemberi napsütés.

Babra én már jártam Nálad és még fogok is!! Köszi.

Unknown írta...

itt is csodaszép! mindig meglepsz az újabb és újabb formákkal!

vezsuzsi írta...

Köszi Évi! Juhhééé ha tetszik!

Jucus írta...

Meg-meglátogatlak ám én is!
Azért tuti, hogy a gyöngyfűzéshez érzék is kell! Ez milyen nagyon szép! Mintha nem is gyöngyből lenne!

almona írta...

Csúcs, milyen ötleteid vannak! Szééép!!!

vezsuzsi írta...

Köszönöm, köszönöm....

Réka írta...

Szépséges, mint az összes többi! Szeretem ezeket a színeket! Ügyi vagy!
Puszi: Réka

vezsuzsi írta...

Köszi Réka!

Tapírka írta...

ez nagyon jóóóóóóóóó!!!

vezsuzsi írta...

:-)

zazie írta...

Nagyon szép, mint a többi! És az egész honlapod stílusa nagyon tetszik! :D

JudyBead írta...

Nagyon tetszik. ... és nem mellesleg szuperül mutat a vendégkönyvemben.! nagyon - nagyon köszönöm!!!:-) :-))))