2008. október 17., péntek

Jégkockavirágok...




15 megjegyzés:

Emőke írta...

Húúúú, Zsuzsi, ez nagyon tetszik! :)
Szuppppppper!!! :D

Erika írta...

Zsuzsi, ez gyönyörű!

Tiszi írta...

A mindenit ez is de szép! :D

Mili írta...

Jaj de szép lett!
Nagyon tetszik!

LNóri írta...

Imádom!!!

Liza írta...

Csodaszéééééééééééééép!

Babra írta...

Váááá, ez is hiperszupergyönyörűűű!! Nekem iiiiis!:D

pencio írta...

oh ! I love that !

Morvai Anett írta...

Mintát nézni jöttem :P, de ennek még jobban örülök! Olyan szép!!!!!!!!!!

L.Anna írta...

Nagyon ott van a csúcson! Ez pont az amit szeretek és hordanám. Tetszik!

Zsuzsi írta...

Ez egy fantasztikusan sikerült szett. Csodálatos.

Dóra írta...

Csodálato!!!!

deEva írta...

ááááá asszem sokkot kaptam.... egy hete nem jártam erre és most így egyben az uccsó 4 adag... anyám te alszol még éccaka egy keveset??? :D :D

Névtelen írta...

magnifique !! bravo !!
http://nathe1972perles.canalblog.com

vezsuzsi írta...

Köszönöm :-)))))

Vica nem egy hét alatt fûztem ,csak így kerültek fel. Amúgy nem alszom sokat,mert nem túl jók az éccakáink, prüntyileg. nem tudom mikor tanulnak meg aludni végre............ ááááááááá