2008. október 20., hétfő

Boldog Hétfôt!- Happy Monday!


Ez a tubular Raw, azért,hogy jobban látszon nem csak kásából fûztem.
Ha ezt megfûzitek innentôl kezdve mindent tudtok a rawról, mert csak játszani kell a gyöngyökkel.
Ha 3x fordultok háromszöget csináltok. Ha 4x akkor négyzetet. Ha 5x akkor ötszöget.
Szóval csak bátran. Amúgy jó játék a gyöngyfajtákkal és gyöngyméretekkel is próbálkozni, játszani!!




Na ez a fordulás. Annyi,hogy nem tovább folyatatod egyenesen, hanem az egység egyik oldalát kell alapként kezelni. :-)





Itt a közbefûzést a belsô íven 15-ös a külsô íven 11-es japán kásával fûztem.

Amúgy bármilyen gyönggyel készülhet ez a medál,de ezen a fotósrozaton 11-es 15-ös japán kását és 3mm-es csiszit használtam. A közepén a belógó aztán meg végleg bármi lehet!
Most csak a fotósorozatot teszem fel ,de írom majd hozzá a bôvebb magyarázatot is. Amikor az idôm engedi!!! Remélem még ma!!!

29 megjegyzés:

Kndla's írta...

Hola!

Es muy lindo!! Y muchas gracias por el tutorial, es de gran utilidad!

Hello!

It's very nice! And thank you very much for the tutorial is very useful!

N Zsuzsa írta...

Köszi!
Nagyon ötletes és mutatós!!

Krisziz írta...

Köszi, Köszi Zsuzsi!!!!!!:-))

Tiszi írta...

Na, ezt meg is csinálom. :D Szabad??? :D

Névtelen írta...

Köszi! Most már én is megtanulom!!!!

Névtelen írta...

Hallo!

Danke für die tolle Anleitung!
Ich werde das gleich mal versuchen!
Lieben Gruß aus Österreich
Marion

Liza írta...

Egy ideje már gondolkodtam én is ilyen cseppes rawban, csak még nem jutottam odáig, hogy nekilássak,de most megint kedvet kaptam! (Sajna időt nem) Bizti megcsinálom egyszer! Köszi!

fszeva írta...

Köszi Zsuzsi, ezt én is megfűzöm!:)

La Joya írta...

Vielen Dank für die tolle Anleitung dein Schmuck ist immer super schön und ich schaue hier immer wieder gern.
Viele Grüße
Andrea

Edelweiss írta...

Köszönöm Zsuzsi! Nagyon tetszik ez a csepp, lehet a héten meg is fűzöm. :)

Névtelen írta...

Mi az a csiszi?

vezsuzsi írta...

Köszi lányok! Jó ha tetszik. :-))))

Zanza
csiszi = csiszolt gyöngy :-)

Lerika írta...

Köszönjük ismét a hasznos fotósorozatot!!!!!!!

Unknown írta...

Köszi Zsuzsi!
Ha eddig nem mertem bevállalni, akkor most itt az ideje. Szeretem az ilyen késes, egyszerű leírásokat!
Köszi mégegyszer!

LNóri írta...

és én is és én is
köszi és megfűzöm
puszi

Névtelen írta...

Szia Zsu!
Nagyon tetszik! .)Ügyes vagy!
Egyszer majd lesz angyalka is .) ?

Évi :)

Névtelen írta...

Thanks a lot for this very good "tuto".
Can you come here
angjust.over-blog.fr ?
I give you a price because "I LOVE YOUR BLOG" !!!
Bye AngJust

Névtelen írta...

Gracias.

zazie írta...

Zsuzsi, szuper, most állok neki fűzni, de őőőőőőőő, melyik gyönggyel kell kezdeni és hol kell váltani? 15-össel kezdesz..?

macu írta...

gracias por los tutoriales son fantásticos

Yvy írta...

Szia Zsuzsi nagyon köszönöm a mintát!!! Gyönyörűek a munkáid!!!

Szikati írta...

Kedves Zsuzsi!
Köszi a mintát, nagyon tetszik. Megpróbálkoztam valami hasonlóval, kérlek, nézd meg a blogomban, és ne kímélj, bírom a kritikát. Még nem ismersz, ugyanis csak néhány hónapja kezdtem el a gyöngyfűzést, és szeretnék sokat tanulni. Csodálatosak a munkáid!!!

Unknown írta...

Köszönöm ezt a mintát is!!!!
Tegnap este főztem egy ilyet - még nem tudom mi lesz belőle, de nagyon tetszik!

Névtelen írta...

Köszi Zsuzsi...megtanultam a RAW fűzést!Nagyon nagy örömöt szereztél!

Névtelen írta...

Köszi Zsuzsi...megtanultam a RAW fűzést!Nagyon nagy örömöt szereztél!

Marijja írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Marijja írta...

Köszi Zsuzsi...megtanultam a RAW fűzést!Nagyon nagy örömöt szereztél!
Marijja

Donatella írta...

Thanks for the tutorial and congratulations for your work! Here is my version

http://leperledidon.blogspot.com/2010/08/la-goccia.html

Donatella Italy

FIBI írta...

Gracias por este estupendo tutorial. Un saludo desde Leganés, España.