2012. február 8., szerda

tulipánbogyó





31 megjegyzés:

Schnappy írta...

Hú ez csúcs, ilyen formájú gyöngyöt még nem is láttam, mint amilyen a kifelé álló szirom!

Panka gyöngye írta...

Húú Zsuzsi!!!Ez valami csoda!!!Hihetetlenül szép!!!

Orsi írta...

Fantasztikus!!!

Timi írta...

Ez valami csúcs szuper! :-)

norono írta...

Jaj, Zsuzsi! Már megint mit csináltál! Ez olyan gyönyörű!!!

MICA írta...

Ilyet is lehet fűzni 25-én?
Fantasztikus lett!

vezsuzsi írta...

Sziasztok köszönöm, már van fél pár fülije is... :)


Mica jaj de jó :)))) persze,hogy fűzheted :)

Natalia írta...

Beautifull work! Great colors! :)

Orsi írta...

Csúcs ez a bogyó! Nagyon tetszik!

Mano írta...

Hát ez nagyon tuti!

Panita írta...

Ez elég baró lett! Szeretnék ilyent én is!!!

Böbe Ikotics bezsi-beds írta...

Olyan, mint egy szobor, nagyon tetszik.

Liza írta...

Ez megint egy eszméletlen szépség!

Ági írta...

Ó, de aranyos. Mi a neve ennek az újfajta zöld színű gyöngynek? vagy ez csak nekem újfajta? :)

Kriszti írta...

Ez tényleg fantasztikus lett!

Anita írta...

NAGYON JÓ!!!!!

babobead írta...

Zsuzsi, ezek megint annyira édesek!!!!Puszi Barbi

Las Creaciones de Boricua írta...

Great design!!!!!!!!

vezsuzsi írta...

köszönöm, nagyon a szavaitokat,
nem új az a zöld gyöngy, évek óta van, nem sokat fűztem eddig belőle, de használtam már...
a hivatalos nevét nem tudom, csak annyit tudok, hogy cseh gyöngy.

Panka gyöngye írta...

A füli még eszményibb!!!Jobban érvényesülnek a szirmok!!Nagyon ott van ez az agymenés:)))

Judy írta...

Ez valami szuper. Engem a harangvirágra emlékeztet.

Judy írta...

Ez valami szuper. Engem a harangvirágra emlékeztet, de bánom is én micsoda, ilyet fűzni szeretnék.

Edit írta...

Aztaaa! Én is szeretnék ilyet! Nagyon szép!

LUCY írta...

Magnifico......

vezsuzsi írta...

Edit kétségem sem volt :)

KJ írta...

Very creative. Great design.

Marilla írta...

Kedves Zsuzsi!Nagyon tetszenek a munkáid ,de ez a bogyesz nagyon de nagyon tetszik !!!!!

miciola1000 írta...

fantastic

deakjudit írta...

Hihetetlen dolgokat tudsz kihozni a gyöngyökből! Csodaszép!
Kérlek nézz be a blogomra, szeretnélek megajándékozni egy picit!

Cimbilimbi írta...

De gyönyörű!!!

Caori / Eszti írta...

Ez nagyon tetszik!!!! :o) Remélem egyszer mi is megfűzhetjük....