2012. január 13., péntek

HET-es karácsony


Kicsit elmaradtam a Hungarian Etsy Team-es csapat bemutatásával. És még most sem azt teszem...
De folytatom nemsoká...

Játszottunk karácsonykor, Elfsteres, ajándékozósat.
Nagy örömömre Kláritól kaptam csodaszép, bőrfülű, textil tárolót
(a műhelyembe.... írta- ő )
hihihi ez annyira szép, nem mehet az én rendetlenségeim közé, marad fent a lakásban, itt találja meg a funkcióját- no ezen még agyalok, több ötlet zsong a fejemben, majd kialakul, melyik nyer.
Megkaptam először készült nemez őrangyalkáját is. Kitúrta a karácsonyi csillagot és már elfoglalta a helyét a konyhánkban.
Kaptam még egy névjegyes tárolót is...lehet nem ennek szánta, de bíz ez lett belőle... :)
Nagyon szépen köszönöm Klári, nagy örömet szereztél az ajándékaiddal és nagyon kedves szavaiddal.
Jó egészséget Neked és a családodnak!!!

Nincsenek megjegyzések: