2011. április 1., péntek

Minden kiderült...

Kivéve az ég, mert az éppen beborult. Holnap már újra süt a nap!!!
Nem szaporítom a szót, sorsoltam a Random.org-gal. Megvannak a nyertesek. :)
259-en jelentkeztetek a játékra. Több komment volt, csak többen többször, így azokat időről időre kitöröltem.

A nyakláncom nyertese:

256-os számmal KataMűvek

A mintáim közül választhat:

212-es számmal Röfipingvin

A jógondolat raktár nyertese:

1-es számmal Horimarika


Gratulálok Nektek, remélem úgy örültök, mint én.
Köszönöm, hogy ennyien játszottatok.
Lesz még játék, már tudom is, hogy miért, de kicsit még várkozni kell. :)
Napsütéses tavaszt Mindenkinek!!!

(REni nem nyertél :))) Hogy van ez?)

18 megjegyzés:

horimarika írta...

Tényleg nyertem? Egy bőröst? Aminek ilyen csuda neve van?! Annyira örülök!!! KÖSZÖNÖM! Öröm így belépni a blogvilágba reggel! Gartulálok a többi nyertesnek is és köszönöm a játékot!

vezsuzsi írta...

Röfipingvinnek és Katának leltem email címét a blogjukon.
Horimarika neked nem tudtam írni, kérlek írd meg nekem a címedet, hogy tudjam postázni a nyereményedet!
köszi
vezsuzsi@gmail.com

Panka gyöngye írta...

Gratulálok a nyerteseknek,köszi Zsuzsi a játékot:)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Gratula!

Reni írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Nem koncentráltam eléggé a kívánságomra. Majd legközelebb :)

Röfipingvin írta...

jaj de örülök :):) köszönöm szépen :)

Las Cositas de Lyra írta...

Congratulations to the winners.

KataMűvek írta...

Köszönöm! :)

vezsuzsi írta...

No mindhárom nyertessel megbeszéltem a dógokat.

Horimarikának postázom a könyvecskét.

Röfipingvinhez elrepültek a minták.
AtTila karkötő
Ulrik gyűrű
Dr House peyote minta

Katával meg személyesen találkozunk majd a közeljövőben.
Remélem összejön a találka és úgy adhatom oda a nyakláncot.

Roberta írta...

Szívből gratulálok a nyerteseknek:-)))

Ami írta...

Gratulálok a nyerteseknek! És köszönöm szépen a játékot!

babuci írta...

Gratulálok a nyerteseknek. Szomorú vagyok és vidám is. Puszi

babuci írta...

Gratulálok minden nyertesnek. Szomorú és vidám is vagyok egyszerre.
Puszi. MSE

Nem telhetetlenkedem, mert nekem már van pár gyönyörűségem a Zsuzsitól.

Rónai Beatrix írta...

Köszönöm a játékot! Gratulálok a nyerteseknek!

Gruber Tímea írta...

Gratulálok a nyerteseknek!Köszönöm a lehetőséget!

Mia írta...

Mindenkinek gratulálok, és köszönöm a lehetőséget! :))

Dalma-Almada írta...

Hurrrrrá!!! Pécsre is jutott Vezsuzsi!!!! Marika, szívből gratulálok a nyereményhez! Ugye megmutatod majd! Annyira szeretném látni!
Grat a többi nyertesnek is, most biztosan 10 cm-rel a föld felett járnak! Mit is mondhatnék, megértem!
Dalma

norono írta...

Zsuzsi nagyon köszönöm a játékot ezekért a csodás nyereményekért!A nyerteseknek pedig őszintén (még ha egy hajszálnyit irigyen is) gratulálok! :-)))