2011. április 8., péntek

készülőben..


12 megjegyzés:

kksusy írta...

fantastic!!
ciao
Susy

Edit írta...

Hú de gyönyörű lett!!!!

Andi írta...

Jahj...de nagyon szép...mikor fogok tudni én is ilyeneket alkotni??... :))

Kisnyul / Andi írta...

Nekem is ugyanaz jutott eszembe ahogy megláttam, mint Andinak. (Hiába druszák vagyunk) :)

Csodás színek és forma!

MickTaylor írta...

Lenyűgöző színvilág,fantasztikus forma!
Gratulálok!

Las Cositas de Lyra írta...

Wonderful!!!

MICA írta...

Jó kis lámpás:))

Mar Bisutería írta...

Ohhhh!!! bellisimo!!!!

kirszti írta...

Juuuuj de szép!!! :)

Tiszi írta...

Csodaszép. :)

Unknown írta...

Én tudom, hogy nem fogok tudni ilyet alkotni. Ilyen csak Zsuzsi fejéből tud kiötölni. Vagy hatolni. Nekem hetelve - akarom mondani hetekig tartana...
Gratulálok! A kész nyakék meg fenséges. Na a kész forma sem akármi, az is Vezsuzsi.

las perlas de malva írta...

maravilloso