2011. március 18., péntek

Játék... :)


Kedves Mindenki!
Itt az ideje egy kis játéknak.
Írj nekem egy üzenetet itt a blogomon, aztán legyél türelemmel, április elsején sorsolok.
Valaki megnyeri a képen látható ékszert. Valaki pedig választhat 3 mintát az agymenéseimből...

Hi everyone ,
It´s time for a little game!
Send me a message, then be very very unpatient because I will select the winners by lot on 1st of April!
Someone will win this jewel in the picture below, and an other winner can choose 3 of my patterns!





Vulcano Hugó egy 16 mm-es rivoli körbeszépítése és egy Hugoid bogyesz összeugrásából jött létre. Minta nem készül, mert szeretném, hogy csak annak legyen Hugója, aki megnyeri. :) Április elsején Hugó névnap!!!

Eldöntöttem, hogy a 3. ajándék ez a jógondolat raktár lesz. Egy kézzel varrott könyvecske, amibe beleírhatod a jó dolgaidat.

260 megjegyzés:

1 – 200 / 260   Újabbak›   Legújabbak»
horimarika írta...

Nagyon szeretném megnyerni.... Beleszerettem!

Angie írta...

Hallo,

das ist eine wunderschöne Kette.
Ich schaue immer wieder gerne auf deinen Blog, denn du machst wundervolle Sachen.Und deine Anleitungen sind absolut spitze.
Wenn ich darf, würde ich gerne an der Verlosung teilnehmen.

Ich wünsche dir alles Liebe.

Angie

Ági írta...

Szia Zsuzsi!
Igazán tavaszváró színek!Örülnék neki, ha megynyerném!
Ági

Hermann Ildikó írta...

Kihagyhatatlan ajánlat, benevezek a játékra én is! És izgatottan várom a végeredményt!

Puszi Ildikó

Kriszti írta...

Nagyon tetszik, úgyhogy én is beszállnék a buliba :)

E írta...

AZTAMINDENIT!!! Mennyire vagány ez a nyaklánc!!! Csodás! De a mintáidnak is nagyon örülnék... :))))))

Névtelen írta...

Nagyon vidám! Beneveznék én is. :DDD

Györgyi írta...

Jelentkezem a játékra, szívesen viselném.

Zöldgyöngy írta...

Én is szívesen nyernék... :o)

Piky73 írta...

Huhhhhha... ha ezt én hordhatnám!!!! jajjj, de imádnám :) Szóval örömmel játszok, s nagyon köszi a lehetőséget :)

memo írta...

Kedves Zsuzsi! Ez a medálod is gyönyörű, mint a legtöbb ékszered. Már nagyon régóta nézegetem a blogodat, és csodálom a munkáidat. Nagyon tehetséges vagy!!!! Minden elismerésem a tiéd. Melinda

Maria írta...

Istenem ez egy újabb gyönyörűség, szeretném én is !!! Éppen egy hosszú lánc ami még nekem hiányzik !!! Persze a mintáid is isteniek !! Marcsi

Mézesmama írta...

Ezt nem lehet kihagyni...eredeti
Vezsuzsi ékszer....álom lenne!
Nagyon szeretném!

Rhyselaine írta...

Eszméletlen szép! Ezek a színek... varázslatos érzéked van a különböző színkreációkhoz! Nagyon szeretném:)

Zsuzsa írta...

Nagyon szép! Játékba szállok érte! :)

Névtelen írta...

Hugot szeretnek!! :D:D nagyon nagyon nagyon!! de a mintáknak is örülnék.....

Enikő írta...

Na, akkor én is beállok a sorba és benyújtom az igényemet erre a szépségre! Hátha...:)

moonsafari írta...

Gyönyörű, a színei és a stílusa is :) Imádnám!

Gabriella írta...

Jövök, jelentkezem! A nyakláncnak is és a mintáknak is nagyon örülnék! :)

Edit gyöngyei írta...

Zsuzsikám tiszta szívemből gratulálok.Szeretnék ringbe szállni ezért a csodás láncért, vagy a fantasztikus mintáidért.
Puszi

Krisztina írta...

Hugó is olyan fenséges darab lett, mint a többi. ...és az, hogy ráadásul egyedi is marad... :)

Én is ringbe szállnék Hugóért, rontani a többiek esélyét ezzel, de ha "csak" :) egy Vezsuzsi minta jutna nekem, annak is végtelenül örülnék!

Unknown írta...

Jajj annyira szép szeretném ha az enyém lenne köszönöm a lehetőséget :)

Kiss Antalné írta...

Egy eredeti Vezsuzsi ékszer!
Nem hagyhatom ki!
Vagy a minták!
Bármelyiknek örülnék!

MICA írta...

Ó, én ezt nagyon szeretném:)

Jutka írta...

Sosem nyertem, most hátha kedvez a szerencse.
Az csak hab a tortán, hogy gyönyörű!!!

Erika írta...

Én is jelentkezem, köszönöm a lehetőséget:)

Kritti írta...

Kedves Zsuzsi! Nagyon szeretnék nyerni Nálad valamit! Még sosem nyertem, hátha most....Köszönöm a lehetőséget:-)))

StR írta...

Dejóóóó:) Én is szeretnék jelentkezni:)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Jupí, nagyon szépséges!

Las Creaciones de Boricua írta...

Wow!!!!!!! it's beautiful!!!!!!
I would like to participate!!!!
Thank you,

Orsi írta...

Én is szeretnék játszaniii:-)))

Reni írta...

Én már nyertem egy Vezsuzsist:)
Kísértem a sorsot megint!

Emi írta...

Hm. :) Gyönyörű.

Vuca írta...

Én olyan szerencsés voltam, hogy láttam Hugót megszületni :))
Boldog lennék, ha megnyerném.
Ronkai Éva

monana írta...

Ez nagyon szép, nálam jó helye lenne :)

Amy's írta...

Zsuzsi ,ez a Hugo nagyon jokepu :)
Tetszik naygon , ,szuper szep szinvalogatas.

Farci írta...

Köszi a lehetőséget!
Minden jót kívánok! :)

JuleeBorges írta...

Szia! Akkor itt hagyok üzenetet, hogy szeretném megnyerni a láncot! Köszönöm a játékot!
szia
Julee.

nusman írta...

Jövök én is szerencsét próbálni.

Unknown írta...

Szia
Naggggyon szép :) Még sose nyertem az életben semmit igy. Ugyhogy hátha..........
üdv
sue

Mimmo-gyöngy írta...

Csodálatosan, szépséges darab:D
Amit összebénázok gyöngyfűzés címen...ha megnyerném legalább lenne egy igazán szép darabom;):D

Sturo írta...

Én szeretném megnyerni!
Meg a mintát is!
Fantasztikus lenne mindkettő!Akármelyik!
Jutka

Ilumilu írta...

Szia!

Szóval itt is: nagyon jó lenne nyerni, köszönöm a lehetőséget! :)

Ilumilu/Judit

Maya írta...

Kedves Zsuzsi!
Gratulálok a munkáidhoz, és a blogodhoz, nagyon szeretem az agymenéseidet!!
A felajánlott ékszer csúcsszuper, én is versenybe szállok érte :))

Nikol írta...

Szeretnék nyertes lenni......, nagyon-nagyon-nagyon... !! :D ,:D

Ányi írta...

Tyűha, gyyörű ez a medál, tök jó lenne megnyerni! :) Köszi a játékot!

Haimanti írta...

Hú de sokan jelentkeztek már. Ami teljesen érthető. Azt hiszem tudnám szeretni ezt a szépséget.:)

POÉ írta...

Gyönyörű szép , lehetetlen kihagyni egy ilyen lehetőséget !!

zsanni írta...

Szia Zsuzsi!
Büszkeséggel töltene el a tudat,hogy Vezsuzsis ékszert viselhetek!!!!

F.Gina írta...

Gyönyörű ! Nagyon szeretném megnyerni :))

Gabi írta...

Ejj ha ez egy kihagyhatatlan ajánlat!!!

Kisnyul / Andi írta...

Csodás mindkét ajánlat. (Remélem nem áprilisi tréfa) Minden vágyam, hogy megtanuljak ilyen gyönyörűségeket fűzni.

Alexandra írta...

Csodás dolgok kerülnek ki a kezeid közül. Beleszerettem ebbe a nyakláncba is, szóval már csak meg kell nyernem. :-D

GyörKi írta...

Csodás darab! Szívesen viselném!

Unknown írta...

Micsoda dilemma: igazi Vezsuzsi ékszer, vagy 3 igazi Vezsuzsi minta!:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Nagyon szeretem az ékszereidet, benevezek érte hátha szerencsém lesz !!!

Rónai Beatrix írta...

Szeretnék én is játszani. Nagyon tetszik az ékszer! Nevet nem adsz neki? Alfonzó... vagy valami???

Dzsu írta...

Szia Zsuzsi!

Huuuu, ez egy igazán gyönyörű tavaszi szépség, ohhhhh, és a ha megnyerném...........

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Aliandra írta...

Nagyon szépek Zsuzsi! Kár hogy nem mintásítod... :)
Puszi
Alexa

Tündigyöngy írta...

Ezt a nemes gesztust, én sem szeretném kihagyni!!:)

Mia írta...

Juj, de gyönyörűséges! De jó lenne megnyerni az Egyetlent! No, engem a minta is érdekelne persze! :) bolondok napja ide vagy oda...

Erga írta...

Hűűűűűű, ez gyönyörű és szeretném nagyon megnyerni, de bármelyik Vezsuzsi minta is jöhet.

Kri írta...

Semmi esélyem, de nagyon szeretném megnyerni!

kataka írta...

Én, én én szeretném megnyerni, április elsején igencsak rám fog férni egy jó kis meglepetés!!! Nagyon tetszenek a színei.

Csilla írta...

Szia Zsuzsi
Én roppant türelmesen tudok várni
Klassz lett nagyon

Gabessz írta...

Igazi Vezsuzsi ékszer! Bárcsak nekem kedvezne a szerencse!!!
Köszönöm a lehetőséget és további sok szép alkotást kívánok neked!

Zsuzsa írta...

Jelentkezek a játékra. A lánc gyönyörű, a mintáidat pedig imádom fűzni. Bármelyiknek örülnék.

Marcsi írta...

Kedves Zsuzsi! Imádom nézegetni az ékszereidet, fantasztikus ötleteid vannak! és ahogy a színekkel bánsz, hát az mesés.... Nagy öröm lenne ha megnyerném ezt a nyakláncot. :-)
marcsi.999@freemail.hu

Héregi Ágnes írta...

Szeretném megnyerni! :)

Cseresznyevirág írta...

Szívesen játszom veled Zsuzsi! Gyöngyös "pályafutásom" kezdete óta csodálója vagyok az alkotásaidnak! :-)

Gyöngy-szirom írta...

Szia Zsuzsi!
Hugó nagyon jól néz ki! Szívesen elfogadnám:-)

Liza írta...

Tényleg kihagyhatatlan ajánlat! Hugó szuperül néz ki!
Itt vagyok és türelmes leszek ígérem!

Niksu írta...

Örülnék, ha nekem kedvezne a szerencse!!!
Üdv.:Niki

Alma írta...

Óh,csodaszép!!!

Unknown írta...

NOs, kihagyhatatlan ajánlat!
A mintáknak különösen örülnék... Persze ez a nyaki is nagyon kölönleges.

GABI írta...

Mindig is nagy csodálód voltam, és ez a medál fantasztikusan szép! Nagyon szeretném megnyerni, de nem lennék szomorú, ha a mintákat kapnám meg :)

Betti írta...

Csodálatos, mint minden ékszered! Én is beállok a sorba!

Klára írta...

Nagyon szuper a színe, szívesen hordanám

Névtelen írta...

Húúú mindkettő nagyon szuper!!!

Gabó

Vicuska írta...

Húúú, de szeretnék nyerni! Köszi a játékot, nagy örömmel jelentkezem!:)

Perlenzauberin írta...

Bei dieser tollen Aktion möchte ich auch teilnehmen! Bei diesen wunderbaren Schmuckstücken ........

Unknown írta...

Ez valami csodaszép lánc! Olyan vidám színe van! És úgy szeretném megnyerni :)

csigaszabo írta...

Szeretnék én is...

egycsipet írta...

Meseszép! Én is szeretném! :))

HVeronika írta...

Szia Zsuzsi!

Szépséges ez a nyaklánc!!! Nem hagyhatom ki ezt a lehetőséget. Nagyon örülnék, ha én nyerném...

Panka gyöngye írta...

A számok önmagukért beszélnek!!!Sok-sok látogatót kívánok a jövőben is és sok sok agymenést:)

Szívesen viselnék egy Vezsuzsis csodát,úgy hogy köszi a lehetőséget,itt vagyok:))))

Ami írta...

Szia Zsuzsi! Én is szeretnék játszani :) Sajnos semmi újdonságot nem tudok írni az előttem szólókhoz képest, úgyhogy csak simán köszönöm a játékot és gratulálok a számokhoz :)

kirszti írta...

Én is szeretnék jelentkezni, és már most türelmetlen vagyok!! Bele vagyok habarodva az ékszereidbe, a mintáidba, nagyon örülnék bármelyiknek :))

Unknown írta...

Szeretnék benevezni a játékba. És szeretnék nyerni is:)

tyttoke írta...

Csodálatos minden ékszered! Én is beállok a sorba!

Vervian írta...

Elbűvölt a szépsége! Lehet az enyém, ha Fortuna megsegít?! :-)

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon szép, benevezek én is.:)
Mara

Bero írta...

Hűűha... ezt az alkalmat ki nem hagynám! Egy "oridzsinál" Vezsuzsi ékszer! :) Vagy egy minta?
Jobbnál jobb nyeremények! Nem mellesleg boldog születésnapot!
Roxána

kataanya írta...

Hú nagyon tetszik, remélem az enyém lesz!

Unknown írta...

Én is jelentkezem! A nyakláncnak is és a mintáknak is nagyon örülnék! :)

Cimbilimbi írta...

Juj de szép! Én is szeretném :)

AgnesBeads írta...

Erre én is benevezek, mindkét nyereménynek tudnék örülni. :)

Andi73 írta...

Mindig is szerettem a munkáid, és mikor elkezdtem gyöngyözni, kétszer személyesen is tanítottál. Azóta az ékszerkészítési lendület alábbhagyott, így még jobban örülnék, ha viselhetném ezt a szépséget! :)

Jocsi írta...

Nagyon tetszik, mint minden munkád, legyen szó akár bőrről, akár gyöngyről. Hátha! :-)

Hajgató Noémi írta...

Köszi a lehetőséget! Én is beállok a többszáz/ezer :)játszó gyöngyös közé!

Zsófy írta...

Ez csodálatos!Nagyon tetszenek a színei!!!!

Ági írta...

Szia Zsuzsi,
Óóóó, de szép! Én is szeretném megnyerni!
Szép napot,
Ági

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Ringbe szállnék Hugóért!!!

Kőrösi Mercédesz írta...

Ó, Hugóóó! De szép vagy:)

Unknown írta...

Nehogy már én kimaradjak! Hátha...
Puszika Neked!

Ababeads írta...

Congrats!! i would like to participate!!

Klári írta...

Én is nagyon szeretném megnyerni az ékszert, de a mintarajznak is nagyon örülnék.

Névtelen írta...

Én is jöttem játszani.
Szeretném megnyerni, és előre köszönöm a lehetőséget.
Anna

Mesi írta...

Nagyon örülnék a medálnak és a mintáknak is, úgyhogy én is játszom! :-)

Ildikó írta...

Nagyon-nagyon szép!!! Igazán örülnék neki ha megnyerném:-))

Szilmarilla írta...

hohóóó! Hát ez (is) olyan gyönyörű, nem lehet kihagyni! Hátha....!

Norita írta...

Jujj, de jóóó! Hát persze, hogy jövök, ezt nem lehet kihagyni... :) Nagyon szeretem az ékszereidet. :)

Carol Dean Sharpe írta...

What a gorgeous necklace. I would be honored to win that. wow!

BEAD A SKY írta...

beautiful!I will be very happy if I can win it!

hnelivia írta...

Gyönyörűséges ajándék lenne! Szeretnék én is jelentkezni a játékra!

Nico írta...

Kedves Zsuzsi!

Köszönöm a boldog hétfős mintákat és a rengeteg inspirációt, több VeZsuzsi-ékszert megfűztem már!!
Még sok-sok alkotással teli évet kívánok Neked!
Nagyon tetszik ez a nyaklánc is!! :-))

Mosolyrend Évi :) írta...

Szép :)
Zöldes :)
Eredeti :)
Reménykedem :)
Egyelten :)
Tündéri :)
Nagyon klassz :)
Édes :)
M :)
!

Perl - Eni írta...

Kedves Zsuzsi!
A Te munkáid inspiráltak, hogy elkezdjem a gyöngyözést!!!
Szeretem a színeket amiket használsz, és megtisztelne, ha egy ékszeredet viselhetném:)
Ha nem nekem kedvez a szerencse, akkor majd továbbra is a blogodban gyönyörködöm!

Márticska írta...

Én is jövök játszani. Hátha rám mosolyog a szerencse! Nagyon tetszik.

Névtelen írta...

Kedves Zsuzsi! Eszméletlen szép a nyaklánc, mint a munkáid általában, és természetesen én is nagyon szeretném megnyerni. :) Köszönöm a lehetőséget! Üdvözlettel, D. Dia

LARION írta...

Hűűűha, mi folyik itt ????
Beálltam a sor végéra, epekedniiiii.........

LAnna írta...

Nincs esély!:-( Annyian vagyunk mint égen a csillag és mind a Hugóra ácsingózunk! :-) Természetesen sorban állok!!!!!

Tímea írta...

Jaj, ha megnyerném......lenne egy eredeti Vezsuzsis ékszerem!
Nagyon szeretem a munkáidat!

lillaanya írta...

Úúú, de szeretném ezt a gyönyörűséget, bár a mintáknak is nagyon örülnék...Köszönöm a játéklehetőséget.

liza72 írta...

Ismét egy csodálatos nyeremény, köszönöm. Nagyon szép medál és a mintáid is mindig gyönyörűek.

Edit írta...

Oppá, sikerült 128.-nak lennem. Türelmes leszek ígérem, csak én nyerjem meg. :)) Puszi

Vadnainé Almási Mária írta...

Ezt én sem hagyhatom ki! Hugót imádom, elhiheted, jól állna nekem:)))) Na, de a minták is vonzanak ám nagyon! Jól tetted, hogy kitaláltad ezt a játékot, és én türelmes is vagyok.... csak úgy lennék már 13 nappal öregebb!!!!:)
Köszi a lehetőséget!

Zalán írta...

Szia Vezsu, Lobinak nagyon tetszik, mi is játszunk :)

Névtelen írta...

Oh what a wonderful necklace. It will be an honor to win that.

jucee írta...

Jaj, de nagyon szépek! Én is szeretném megnyerni. jucee

Edo írta...

Hu-hu-Hugo;;)) Jóó lenne;;)) Nagyon TETSZIK!!!

KozRi írta...

Húúúúha! Ki nem hagyom. Hátha kedvez a szerencse. Köszi a játékot! :-)

Lois Moon írta...

The colors are perfect for spring! I love this one and would love the chance to win a few of your other designs.

T & H írta...

Kedves Zsuzsi:-)
Bármelyik ajádéktól elallélnék....:-))))
Gyönyörű:-)

Hermike írta...

Hermike voltam, csak rossz fekhaszn névvel...

Tündi írta...

Draga Zsuzsi,
en is beallok a sorba! Mindig is tetszettek az ekszereid! puszi

Dóra írta...

Beállok én is a sorba, hátha kedvez a szerencse :)
Csodás nyaklánc!!

katucsi írta...

Tyűűű...Milyen jó kis színek...megint...

Berjo írta...

Ez egy kihagyhatatlan játék, nagyon szeretném valamelyik ajándékodat megnyerni!

Unknown írta...

Nem szoktam kommentet hagyni, csak olvaslak, de most adok egy esélyt a szerencsének.

Elizabeth írta...

Que belleza... pues a quien no le gustaria participar con esa monada de premio....

Gracias....

Noyka írta...

Bármelyiknek örülnék:D

Unknown írta...

Igazán gyönyörű darab, akárcsak a többi. Szerencsés lesz, aki megnyeri! Ez már a kreativitás magasiskolája, amit te művelsz!:)

Akemi

Gruber Tímea írta...

Csodás Hugó!!!Reménykedve állok be a sorba.Bár a mintáidat is imádom,így annak is nagyon örülnék!Köszönöm a lehetőséget!

Csillus írta...

Örülnék bármelyik nyereménynek,
hátha rám mosolyog a szerencse!
Köszönöm a lehetőséget!

latinka írta...

Nagyon tudnék neki örülni:))

Kriszti írta...

Úgy látom nagy keletje van az ékszernek is meg a mintáknak is, csak gratulálni tudok mindegyikhez, és beállok a sorba.

Unknown írta...

Nekem is nagyon megtetszett!
Jó lenne megnyerni! :)

Juli írta...

Én is jövök játszani, szerencsét próbálok! :)

babuci írta...

Szia Drága!

Remélem én leszek a szerencsés, mert mint minden ez is isteni. Imádom, hogy a TE AGYAD ilyen barázdált.
Puszi
MSE

Anna írta...

Nagyon szép én is beneveznék a játékba!

Csíki mama írta...

Nem hagyhatom ki, én is itt vagyok:))

choquelicot írta...

very pretty necklace
Thank you very much for this game
Hopefully I'll be lucky!

eddemona írta...

Bármelyik ékszeredet megnyerném szívesen! Köszönöm a lehetőséget!

Unknown írta...

Szia,
En is jelentkezem a jatekra mert regota csodalom a munkaid! Az ekszer csodas, de a mintakra is szivesen palyazom mert azokat mindig nezegettem;)
Tovabbi sok sikert a csodas mukaidhoz!

Ritus írta...

Már van tőled kulcstartóm, de szeretnék egy igazi Vezsuzsi-ékszert is!

Pósa Andrea írta...

Nekem is nagyon tetszik, szívesen hordanám:)

Szelini írta...

Világszép VolcanoHugóra vágyom... vagy Varázslatos Vezsuzsimintára:)

Zsuuu írta...

De jó lenne egy VeZsuzsi ékszert a magaménak tudni! De a minták közül is tudnék válogatni... Remélem nyerek :) Köszönöm a játékot! :)

Bely írta...

Én is szeretnék beférni a várakozócsapatba.
Köszönöm
Viki

Orsi írta...

Jövök én is játszani ezért a gyönyörűségért vagy a szuperjó mintáidért, köszönöm a lehetőséget!

Erika írta...

Ez a Hugó nagyon csábító, egyszerre mennyi csajszi epekedik utána... Én is! :-))

aletta írta...

Remélem ez nem áprilisi tréfa, mert gyönyörű ez a lánc, persze a minták is csábítóak :)

Mili írta...

Jaj én is nagyon szeretném ezt!
Van már egy Vezsuzsi nyakláncom,és imádom szóval szeretnék mégegyet! :D

KingArt Design írta...

Juuuj, Zsuzsi, nagyon szépek ezek is! De jó lenne megnyerni, nagyon szívesen viselném! :-)
Üdv: Kinga

Szamóca írta...

Türelmes biztosan leszek, csak szerencsés is lennék már egyszer!
Imádom minden agymenésedet, úgyhogy bármelyik ajándéknak nagyon tudnék örülni.

Andrea írta...

Szia Zsuzsi!
Nagyon szívesen megnyerném, csinos nyaklánc!

Zsófi írta...

Szia! Én is beállok a sorba, hátha szerencsém lesz! Köszönöm a lehetőséget!

Edina írta...

nekem is nagyon tetszik!!!!

Schnappy írta...

Hú, ez tök jó, én is jelentkezem! :)

Bandrea's Beads írta...

Nagyon örülnék ennek a gyönyörű láncnak, de a mintáidat is szívesen megfűzném... így reménykedek hátha nekem kedvez a szerencse!!!

Zsuzsa írta...

Régóta csodálom a munkáidat,és ezt jóó lenne megnyerni!

Kisanna írta...

Jelentkezem én is a játékra. Nagyon szeretném megnyerni, de bármelyik mintádnak nagyon örülnék!

BMonica23, Mónika írta...

Gyönyörűségesek! Köszönöm a lehetőséget! Mónika

Las Cositas de Lyra írta...

Hello!!!
I love your work and of course want to participate.
Greetings!!!
Lyra

Névtelen írta...

Szia! Neked mindig olyan szépek az ékszereid és a mintáid, hogy szívesen megnyerném bármelyiket:)

Unknown írta...

Kedves Zsuzsi!
Szeretnék én is részt venni a játékban! Nagyon klassz a nyaklánc, és a minták is csábítóak!

GaBeads írta...

Nagyon csábító ez az ajánlat! Főleg a minták vonzanak! Nagyon szeretném megnyerni!!!

Pelantura írta...

Hola, me encantaría participar y tener semejante maravilla, gracias por tu ofrecimiento, saludos, Anabel.

Aliz írta...

Ezúton szeretnék én is jelentkezni a játékra:-)

vadcic írta...

Köszi a lehetőséget!Ki nem hagyhatom.
Nem is tudom melyiknek örülnék jobban,a nyakláncnak vagy az "agymenéseknek"....

Ládikó írta...

Kihagyhatatlan lehetőség, de jó lenne megnyerni, jelentkezem én is. :)

TupiBlue írta...

Congratulations for your wonderful designs!. This pendant is so beautiful.... Good luck to everyone!

Krisziz írta...

Vulcano Hugónak nem lehet ellenállni, szeretnék én is játszani! Köszönöm a lehetőséget :-)

Migdi írta...

Me encantan tus diseños, son una verdadera belleza

Migdi

CsendesKata írta...

Szia Zsuzsi!
Beszállok én is, hátha rám talál mosolyogni a szerencse!

Babra írta...

Jajjdejó kis játék! Az ékszernek is örülnék, de mintáknak talán még jobban:)

Névtelen írta...

Hát én is beszállnék a játékba!!
az én szívem a mintákért dobogna,bár a nyaklánc sem lenne rossz,hiszen gyönyörű!!!
Krisztina
la-za2008@freemail.hu

Gyöngybarlang - Tündegyöngyök írta...

Egy egyedi VeZsuzsi nyereményért? Naná, hogy nevezek!
Köszönöm a játékot!

fkingus írta...

Én is...

Renáta írta...

Már nagyon sok a jelentkező :) De remélem szerencsém lesz a gyönyörű ajándékhoz :)

Pearly írta...

Nagyon örülnék bármelyik ajándéknak, csodás minden Nálad! Köszönöm a lehetőséget!

csipetkék írta...

Szia Zsuzsi, még mindig imádom a kütyüket, amiket készítesz...A Hugótól elkezdve az összes többit:)
Persze, hogy szeretném megnyerni, nagyon boldog lennék, hiszen GYÖNYÖRŰ:)))

Lerika írta...

Megjöttem én is és persze, hogy játszom veletek!!!!!!

Eszti írta...

Én is szeretnék játszani!!!! Imdáom az ékszereidet, szívesen lennék egynek büszke tulaja!!! :D

Kántorné Szilvi írta...

Boldog lennék, ha megnyerhetném!
Kaszilva

irulam írta...

Na, ebbe a játékba én is be szeretnék szállni!
Éljen Hugó, és a szépséges mintáid!

Helma írta...

Hát ez nagyon szuper játék, köszönöm a lehetőséget Zsuzsi.
Gyönyörű a megnyerhető ékszer, de a mintának is nagyon örülnék, talán majd most, bár lassan nem hiszek Fortunában.:D
Anita

Perlenträumerei írta...

Ein schönes Spiel hast du dir ausgedacht. Es ist auch eine wunderschöne Kette.
LG soschoen

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 260   Újabbak› Legújabbak»