2010. május 17., hétfő

Pénztárca gyöngycsattal...


19 megjegyzés:

Babra írta...

Húú ez de jó! Továbbra is imádom a gyöngyös-bőrös kombinációidat:)

Norita írta...

jujj, ez naggyon tetszik!!!

Éci írta...

IMÁDNIVALÓ!!

Panita írta...

Ez álomszép, Zsuzsi! Bűnbe akarsz vinni?! :)

Ági mama írta...

Szenzációsak az alkotásaid!!!

Monessa írta...

Milyen aranyos lett! Nagyon klassz!:)

Adrienn Lukacs írta...

Gyönyörű és éppen a kolléganőm rendelte, szóval nemsokára élőben is láthatom!

vezsuzsi írta...

Köszönöm, ezt most én is nagyon szeretem,
bár én nem hordok magamnál egyszerre annyi mindent ami ebbe beleférne... :)

Ki is nevettek már páran, mert én minimál pénztárcával vagy anélkül járok.

Nem jó emlék egy zsebtolvajról..... :(
pont a 25. szülinapomon.
Hûûû de rég volt mégsem kopik az emlék.

Edit írta...

Nagyon kis csinike!

Liza írta...

Nagyon szépséges!

pj írta...

Nagyon szép lett! Bár személyesen nem ismerjük egymást, nekem úgy tűnik, hogy ezek a gyöngybőrök vagy igazán Te!

zazie írta...

Igen nagyon tetszetős. :)

tita írta...

Una belleza,te felicito.
Besos

Bogi írta...

Ezt úgy el is tudnám képzelni magamnak. :P Nagyon tetszik.

deEvadesign írta...

Gyönyörűséges!

nooni írta...

Nagyon szép lett!!! Már azon gondolkodok, hogy nekem is jó lenne egy ilyen :)

Ilka írta...

Húú, ez csodaszép!

Yvy írta...

Imádom a tűrkiszt,ez is csodás!!!!!

Tyto írta...

Ez már annyira gyönyörű, hogy csak ünnepnapokon merném használni. :-))))