2009. május 8., péntek

EBWC május



Feltették az EBW blogra a mozaikot. Iderakom, egyrészt, mert szép, másrészt,mert benne van a szabályzatban. :)
Szavazzatok tényleg a legszebbre,nektek legjobban tetszôre. Nekem a részvétel a kihívás, nem a gyôzelem. Csak kedvességbôl ne adjatok ám le voksot rám. :)
Jó,hogy havonta van vmi amin lehet agyalni. Olyan szép dolgokat fûztek most.

A madárkoponyáskari (3-as) Thebeadedlily-tôl vicces és frappáns (a koponya mûanyag!!)
GoodQuillHunting (2-es) és HannahRachel (6-os) nyaklánca iszonyatosan melós és szépségesek.
Bár nem a színem a kék,de nagyon tetszik Jodihorgan (18-as)kék varrott nyakija!
És Jmackgems gladiátoros(20-as)nyakija is szuper!!!
Sorolhatnék még,de már csak Triz (14-es) karkötôjét emelem ki, nagyon tetszik!!!
Voksolni május 9 és 15-e között lehet,a neked legjobban tetszôre, az EBW blogján.


Voting begins on Saturday, May 9th and ends midnight May 15th. You can show your appreciation for the efforts of these EBW artists by taking on the difficult task of voting for your favorite. EBW blog.

8 megjegyzés:

Babra írta...

Megnézegettem őket, télleg elég jók ebben a hónapban! Nálam most a 18as az abszolút favorit, pedig a kéknek ezt az árnyalatát én sem szeretem annyira!:)

Tiszi írta...

Ne haragudj Zsuzsikám, de én rád fogok szavazni! Nekem a többi kicsit... erős. :D De a tied szép, kecses, sztárnak való. :) És nem azért szavazok rád, mert... hanem mert! :D

vezsuzsi írta...

Tiszi én meg megköszönöm :)
Nem azt mondtam hogy senkise,
hanem az aki úgy érzi :)
Ha úgy érzed nekem öröm!! :))))

zazie írta...

Hát én is alaposan végigrágtam, és a vörös szőnyegen a legmutatósabb szerintem a gladiátoros lenne, meg a tiéd. Olyan jó így fejben hozzáképzelni valami ruhát hozzájuk. A többi nekem túl tömör, vagy túl kevés. Vagy abszolút semmi extra. Hát ez a téma az én fantáziám is teljesen beindította.

vezsuzsi írta...

nem tudom mért nincs fent a szavazórész...

Liza írta...

Még mindig nem lehet szavazni! Vagy csak megtrükközték?
Az én kis konzervatív ízlésemnek amúgy a tied mellett megint Smadaré tetszik és érdekes elgondolás a 21es, bár, hogy nyakban megáll-e úgy ahogy kéne, abban kicsit kételkedem.
A varrottak szépek( nekem kicsit tömények is), de nekem az más kategória, nem is versenyeztetném őket együtt a fűzöttekkel.

E írta...

Én a vörös szőnyegre gondoltam végig, így szavaztam a 20-asra, és ha lehet kettőre, akkor még a 12-esre is, mert elég extravagáns oda szerintem, a sztárok hordanak manapság ilyesmiket.

Gratulálok neked is! Nagyon szépet fűztél.

vezsuzsi írta...

Olyan jó,hogy írtok véleményeket!! Köszi :)))