2009. május 6., szerda

EBWC május




A májusi EBW Team-es kihívás témája a Holywoodi vörös szônyeg volt.
Elôször arra gondoltam,hogy erre nem fûzök. Úgy gondoltam se idôm,se energiám nagyon látványos ékszert készíteni. Aztán most hétvégén nekiálltam ennek a rawos nyakinak. Elôször egy kis medált akartam készíteni. Aztán egyre inkább belelendültem és bonyolítottam. Megszerettem a színeit és formáját közben. Tetszik annyira,hogy elküldjem. Ha felnagyítjátok megint látványosabb!!
Bár most csodaszép ékszereket készítettek. Jó lesz köztük lenni!
(A blogra csak május 9-én teszik fel a válogatást. Addig is meg tudjátok nézni az etsyn,ha beírjátok az ebwc tag-et.)

Igazából Indiana Jonestól szedtem el, aki a frigyláda mellett találta. :)
Szerintem ez a nyakék a fiatalkori, csodaszép LIZ Taylor nyakába illett volna.
Neki ajánlom. :) Az idôgépemmel simán visszarepülhetek az idôben :D

Szavazni majd a neked legjobban tetszôre EBW Team blogján lehet május 9. és 15. között.

Közben megadhattam a júniusi kihívás témáját. A humor és az ékszert adtam feladatként. Remélem vidulhatunk egy jót majd!!!



The Etsy Beadweavers challenge theme this May is "Hollywood Red Carpet Creations".

The truth is that I stole this necklace from Indiana Jones’s pocket in an unexpected moment. As I know he had found it next to the lost Ark... So I sole it because I would like to send it to the young and glamorous Liz Taylor by my Time machine.
Please visit the Etsy BeadWeavers blog between May 9th and 15th to see the entries for this challenge and vote for your favorite. Visit http://www.etsy-beadweavers.blogspot.com.

24 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szép, elegáns. Mindenképp nevezz vele!

Mili írta...

Hogy neked mikre van energiád!
Csináld csak így tovább, legalább élvezkedek! :)))

Unknown írta...

Nagyon gyönyörű! Megállja a helyét! Büszke vagyok arra, hogy kis hazánkban ilyen tehetséges művészek élnek mint, Te Zsuzsi!

Kata írta...

Gyönyörű!!!

Ági mama írta...

Azta!! Szóhoz sem tudok jutni!!!

Tiszi írta...

Szerintem közöttük a helyed! Ezzel a nyaklánccal is. :) Nagyon nagyon tetszik!!!

Reni írta...

Zsuzsi!
Ez káprázatos!

AuntieAnnie írta...

Beautiful. I really like the shape

Lena Ivanova írta...

In my blog Award for you

Liza írta...

Ez megint nagyon ütős lett! Ahogy írtad Liz Taylort már láttam is, amint Kleopátra szerepében ezt viseli!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hihetetlen vagy!!! Eszméletlen! És szuper a családod, hogy támogat ebben!

vezsuzsi írta...

Köszönöm a szavaitokat!

Panita neked külön köszönöm,de remélem majd egyszer tényleg mûvészi szinten csinálom majd. Most még fejlôdési szakaszban vagyok :D

Annie,Lena thank you!

- egy robot - írta...

Igazi Vezsuzsis darab. Nagyon tetszik.

Alexargai írta...

Whaou... j'adore tout ce que tu fais et celui est vraiment magnifique!
Bravo!

Hoyacarnosa írta...

Zsuzsi ez nagyon durva! Igazi művészi alkotás! Gratulálok neked! :)

Szilu írta...

Gratulálok!
Remélem ezzel is hasonló sikereket érsz el, mint az előzővel!

Vadnainé Almási Mária írta...

Ez megint nagyon ütős Zsuzsi!!! Csodálatos! Én még a többit nem láttam, de remélem ez is nyerő lesz:) Gratulálok!

vezsuzsi írta...

Köszönöm. De nem akarok ám én nyerni ezzel. Ennél vannak jóval szebbek.
Egyszerûen szeretem,hogy mindig lesz egy téma amire fûzhetek. Itt tényleg nem a nyerés a fontos,hanem jó résztvenni. :)

Monty írta...

wow! chapeau! j'irai voter pour ton collier, j'aimerai être Liz, pour l'avoir sur mon cou

Hobbi-Tünde írta...

Csodálatos!!!

vezsuzsi írta...

Montyperlas merci :)
Hobbi köszöi neked is!

Alexandra írta...

Zsuzsi, it's really amazing necklace!! Bravo!!

Hoyacarnosa írta...

Nem tudok vele betelni :)

vezsuzsi írta...

Köszönöm Alexandra!

Erika neked is! :))) Köszi nagyon!
Most vettem észre,hogy jött még komment! :)