2008. november 6., csütörtök

Megint szettben...




13 megjegyzés:

- egy robot - írta...

Hú, ennek még jobban tetsznek a színei, mint az előzőnek. Fantasztikus!

Unknown írta...

Én is csatlakozom zsuzsihoz. Nekem is ez a meleg-színű változat jön be.
Mindig nézegetem a remek műveidet, Zsuzsi! Én még a kötelező alapdaraboknál tartok, de mindig szettesítem őket saját ötlet alapján. A mai "alapomat" is érdemes lehet megnézni....

Tiszi írta...

Húúú Zsuzsi! :) Ennek a szinei is isteniek. :)

Mili írta...

Zsuzsi ezért odavagyok!
Nagyon, nagyon szép és nekem való!!!! :)))

almona írta...

Egyik szebb, mint a másik!!!! Nehéz a választás!:))

Ági mama írta...

Őrület! miket művelsz ezzel a Raw technikával!!!!!

Dóra írta...

Szupiiiiiiiii! Imádom a színét (is) :)

Edo írta...

Naggggyon-nagggyyyooon szépek!!!!!!!!!

Babra írta...

Nagyon szééép!!

Valerie írta...

Nagyon szepek lettek, a minta is es a szinek is tetszenek!

LNóri írta...

Imádom ezt a holdas medált, meg a gyűrű is tökre bejön.Zseniális vagy és köszi a fórumon írtakat. Egyenlőre nem merek belevágni, egyszer csináltam csak raw medált, nem is tudom milyen a hármas raw.
Addig csodálom a műveidet.

Unknown írta...

Hát ezekre meg már nem is tudok mit írni. Szupergyönyörűséges mind. Különösen a holdacska medál tetszik. Mondjuk ezt megtaníthatnád vasárnap! :)))

Julynx írta...

gorgeous work!