2008. október 27., hétfő

Boldog Hétfôt!- Happy Monday!

11 megjegyzés:

Ági mama írta...

Zsuzsi, ez megint egy nagyon klasz minta!Köszönöm! küldök egyet a vendégkönyvedbe egy másik háromszög, csak más lett belőle!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Yes!!!
Megint egy a kedvenc háromszögekből!
Teccik!
Ui: milyen programmal rajzolod a mintákat? Ha nem titok...

vezsuzsi írta...

Manó nem titok!!!
EasyBeadPatterns.com-os mintatervezôvel rajzolom, aztán Ákospárom utómahinál,hogy háromszögesnek tûnjön.

Ágimama láttam a másik háromszögest és szeretem... :-)))

mac írta...

Photoshopnak hívják amúgy. á

vezsuzsi írta...

Hát írtam én: utómahinál :-))))))))))))))

Névtelen írta...

Húúúú, de rafinált vagy! Szavamra, azt hittem, hogy van ilyen sablon is a progiban - akárcsak a rozettáé! Ügyesek vagytok!!!
Ez a mintád is nagyon tetszik!

Hermann Ildikó írta...

Szia kedves Zsuzsi!
Kedvelem a mintáidat, kettőt a napokban meg is fűztem. Látogass el kérlek a blogomba! Ildikó

La Joya írta...

Danke für die schöne Anleitung :)))

Deine neuen Schmuckstücke sind mal wieder super schön

Liebe Grüße
Andrea

Edo írta...

Zsuzsi! Köszi a mintát!! Elkészült....!!!!

Hermann Ildikó írta...

Éjszaka azon filóztam, hogy megkérlek, esetleg nem lenne-e kedved gyűrű mintákat is tervezni?! Nagyon szeretek peyot gyűrűket fűzni, de nem sok mintát lehet találni hozzá!

Hermann Ildikó írta...

Köszi Zsuzsi, nagyon örülnék! Amit én fűztem (geometriai mintás) az 11 szem széles volt (kényelmes, nem túl széles) és a hossz az ugye változó az ujj méretétől, de egy átlag méret kb. 40 soros szerintem.