2008. augusztus 26., kedd

PIF - újra...

Újra indítom nagy örömmel a saját Pif-emet, mert Audrey-nál már jelentkeztem.
Nagyon szerettem ezt a játékot,mert nagyon jó gyöngyösnek ajándékot készíteni. Nagy kihívás!
Nem mellesleg imádom amiket kaptam!!
Nosza jelentkezzetek!!
A szabályok:
Az első három regisztráló az elkövetkezendő 365 napban saját készítésű ajándékot fog kapni tőlem, amennyiben meghirdeti a játékot a blogjában. Ezt persze le fogom ellenőrizni :-)

És akkor a játékszabályok franciául és angolul:

Je me suis inscrite pour un P.I.F sur le blog de Audrey. Je m'engage donc pour les trois premières qui me laisseront un message d'inscription (avec leur email) sur ce post à leur réaliser un bijou dans les 365 jours à venir. Pour ce faire, celles-ci devront elles mêmes le mentionner sur leur blog et s'engager à leur tour! Attention, je vérifierai avant de commencer le bijou, Na!

I registered for a P.I.F on the blog of Audrey. This engages me for three first ones who leaves me a message of registration (with their email) on this post to send them a jewellery made by me in the coming 365 days. I will only send the gift to them, if they post this game on their own blog. Please note: I shall verify before beginning the jewel! Na! Have a good day!

Az angol és a francia fordítást Audreytôl copyztam ide. Köszönet érte!
Várom a jelentkezőket! :-) Ha jelentkeztek, kérlek hagyjatok egy e-mail címet is!

Bizony kap tôlem ajándékot:
Mili
Liza
Ansako

22 megjegyzés:

Mili írta...

Ezt el sem hiszem, hogy ilyen mákom van :)))!
Jelentkezhetem hozzád?

vezsuzsi írta...

Hogyne :-)))

Liza írta...

Hajninál lecsúsztam róla. Hozzád még beférek?

vezsuzsi írta...

Persze :-)

Tiszi írta...

Sírok!!! Miért nem indítottad hamarabb??? Merthogy én már szabály szerint nem jelentkezhetek!!! Pedig hej de szép lenne egy Vezsuzsi ajándék! :D Na, majd a következőre... jó? ;)

Ansako írta...

Létezik, hogy beleférek még én is?

vezsuzsi írta...

Örömmel biza!

Hûû csajok örülök,hogy Nektek csinálhatok ékszert!

Email címeket és néhány hasznos paramétert kérek.
PL. Nem árulom el mi lesz az ajándék,de jó lenne tudni kinek mekkora a csuklója, vagy ha gyûrû akkor az gyûrûsujjátmérô kéne.
Illetve ki mekkora láncot szeret ha épp azt kapna. Aztán lehet kaptok egy gyöngytargoncát, ahhoz nem kell méret :-))
puszi Nektek.
De ha emailt írtok nekem akkor a címeteket is megírhatjátok rögtön.

vezsuzsi írta...

Drága Tiszi bármikor csinálok veled egy csereberefogadomtöbbetvisszanemadomot!!! :-)))

Zsófi írta...

Zsuzsi, a targoncára én is vevő lennék! :))))

Unknown írta...

én a második targoncát kérem, Zsófi már megelőzött :)))) ha nem jut, jó lesz egy targoncányi gyöngy is...nagy duzzogva...majd felezünk Zsófival :P

Adrienne írta...

Zsuzsi! Ebben csak az a kicsit nemjó, hogy olyan hamar betelnek a helyek :-( (vagy :-)?) Kéne valami "magyar" verziót indítani, ami nem ilyen kis franciásan könnyed, 3 esélyessel, hanem amolyan magyaros "bőségtál"... :-DDD

Ansako írta...

Atyavilág annyira örülök!!! Küldöm majd a mailt is.

Tiszi írta...

Zsuzsi! AKkor miért nem csinálunk???? Én benne vagyok! MIt kérsz??? :D

vezsuzsi írta...

:-) meglepit :-)

fszeva írta...

Későn értem ide.:(((((

Juli írta...

Sajna én is lekéstem :( :( :(,pedig nagyon örültem volna egy tőled kapott meglepinek!Nagyon szuper dolgokat művelsz! :)

vezsuzsi írta...

Figyi Éva Juci tuti lesz még Pif-fem ,mert imádom :-)
Mili ajándéka készül már!! :-)

Névtelen írta...

Én is iszonyatosan várom a következőt!!! :)))
Mikor nálad járok, mindig ügyelnem kell arra, hogy holmi zümmögők ne tévedjenek be a tátva maradt számon... !! :P :)))))))

Unknown írta...

Hát erről lecsúsztam, de kár!!!!

- egy robot - írta...

Nem akarom mindenbe beleverni az orromat, de megkérdezhetem, mért késett le Tiszi? Ő lett volna a harmadik, nem? Milyen szabály ez? Mert nem olvastam semmi ilyet! Jajj, remélem mident jól csináltam a saját PIFfemmel...

vezsuzsi írta...

Igen Ô lett volna a 3. ,de ô már jelentkezett 3 helyre. :-) Így nálam már a 4. jelentkezése lett volna.

- egy robot - írta...

Köszi Zsuzsi! Jó is, hogy mondod, mert én is pont 3 helyre jelentkeztem. Akkor most tartózkodni fogok a jelentkezgetésektől. :D