2008. március 17., hétfő

Boldog hétfôt! Happy Monday!

Csináltam egy bogyót, szerintem fotóról nagyon egyszerû megfûzni, így nem kommentálom. A következô lépéseket mindig ,direkt más színnel fûztem. Annyit még,hogy a belseje ennek is rejt egy fagolyót.
Ha a kezdô teklaszámon változtattok a minta úgyis végigvihetô. Tehát lehet kezdeni 3 vagy 4 vagy 5 nagyteklával is. Ez most hattal készült.




Itt a vége, természetesen a másik oldalán is mégegyszer meg kell csinálni :-)
A zöld kása 11-es. a halványzöld kása 10-es.De ez szerintem mindegy.
A zöld tekla 6mm-es. A világos matt tekla 4-es.
Jó fûzést!!

34 megjegyzés:

Brigi írta...

Zsuzsi, fantasztikus vagy! Köszönjük szépen!!!!

Roberta írta...

Köszi Zsuzsi, ez szuper kis bogyesz!!! Ez a Te ötleted alapján készült???, mert akkor ha elkészítem a Te nevedet kell, hogy viselje:-))))

Bori írta...

Ez éppen egy olyan "csökkent értelmű medvebocs"-nak való leírás, amin talán még én is eligazodom. Köszönöm, Zsuzsi!

Smadar's Treasure írta...

Beautiful!

vezsuzsi írta...

Köszi Brigi!
Roberta az én ötletem,de hívhatjuk bogyónak...
Bori :-)))) puszi
Smadar Thank You!

fszeva írta...

Zsuzsi, köszi, le is mentettem és tuti, h meg fogom fűzni!:))

Unknown írta...

Jaj Zsuzsi úgy elmaradtam Veled szemben, mindig csak megleslek és rohanok tovább, de azért tetszenek az ékszereid!:) Sőt imádom őket, rendre mindeniket!!! Utólag nagy-nagy gratula, és köszönöm a mintákat, meg fogom fűzni! Cupp!:)(köszi-puszi)

Tündi írta...

Ez nem semmi!!! Köszönjök szépen!!!! Alig várom, hogy nekiálljak!!

vezsuzsi írta...

Évi Tündi Emese én nagyon örülök ha tényleg tetszik és tényleg megfûzitek! Jó játék ha szemszámmal is játszotok próbáljátok ki!! :-)))

Névtelen írta...

Zsuzsi,most nézem a Boldog Hétfőt sorozatodat....és elakadt a szavam!
Fantasztikus vagy!!!!
Köszönöm szépen!!
krisziz

Lerika írta...

Köszönjük Neked, hogy megosztottad titkodat velünk!!!! Puszi érte!!!!!

vezsuzsi írta...

Szivesen ám. Amúgy ha titok lenne nem osztanám meg. :-)))

Gini írta...

Köszönöm szépen, Zsuzsi! :)

Névtelen írta...

Merci pour le tuto!
Très joli blog!!

Silvia írta...

Gorgeous! Thank you!!!

AgnesBeads írta...

Már annyiszor benéztem hozzád, és mindig ámulaba ejtessz!! Azt hiszem, erre igazán születni kell, hogy saját minták szülessenek.
Igazán gyönyörű dolgokat készítesz, és köszönöm én is a mintákat, amiket közzéteszel.
A gyöngyök mérete 8 é 6-os tekla 11-es kása?

vezsuzsi írta...

Thank You Lili!
Ági köszönöm a szavaidat,ha hazamegyek lemérem és amúgy erre rá is kéne szoknom,hogy odaírom a méreteket. :-)
Gini szivesen csinálom.

vezsuzsi írta...

Ági minden hajnalban eszembe volt,hogy mérjek. Minden nappal elfeledtem. Ma kijöttem és lemértem hajnalban :-)
A zöld kása 11-es. a halványzöld kása 10-es.De ez szerintem mindegy.
A zöld tekla 6mm-es. A világos matt tekla 4-es.
Bocsi ,hogy ilyen késôn válaszoltam.

AgnesBeads írta...

Köszönöm Zsuzsi!

Kauzaljewelry írta...

Thank you for masterclass!

Névtelen írta...

Thanks a lot!

I like this ball very much!

:-)))) from minomars

Névtelen írta...

So much beautiful creations! With admirations, Katia

Névtelen írta...

Danke für die tolle Anleitung!
Eine Wunderschöne Perle und superverstädnlich gemacht!

Danke
Lg Marion
Perlenbunker

Névtelen írta...

hello !
it's verry verry beautiful
thank you very much

I find your very very beautiful blog, that is why I awarded you the price(prize) " Ilove your blog "

REGULATION:
Copy out the image
Find 7 perleuses among which to appreciate you the blog.
Go to warn them of their rewards.

Still bravo

Peikkonen írta...

Thank you for sharing all these instructions and patterns! I like this bead very much, and the colors you have used in the original are delicious <3

Névtelen írta...

Szia!

Most találtam ezt a bogyó mintát, meg is csináltam. Ez életem első bogyója, tekintettel, hogy tegnap kezdtem a gyöngyfűzős "életem". Mindazonáltal gratulálok, mert még kezdőként is nagyon jól tudtam olvasni a mintát. A másik ok, amiért írok, egy kis "házi" trükk. Nem volt itthon fagolyóm, ráadásul én kék-fehér gyöngyökből fűztem, amin itt-ott átütött volna a barna. Szóval: kitömtem papírzsepibe csomagolt, tömörített tépkedett vatelinnel (Ralina trükkje mindenféle tömöckölős dologra), szerintem lehet, hogy ilyet még a gyöngyfűző társadalom nem látott :) Nem profi megoldás, de nagyon jól sikerült, szépen tartja a gömböt, és a zsepi megakadályozza, hogy szöszös legyen... Hát: eredeti alkatrészek helyett eredeti ötletek... Mindenesetre a 8 éves lánykámnak lesz mobilékszer, mert beleszeretett. Úgyhogy legfőképpen köszönöm szépen! Melusee

Betti írta...

Hűha! Hetek óta vekengek, nézegetek, elkezdem, feladom, elteszem, agyalok, nézegetek, előveszem, szóval nem igazán alakul a bogyó..., de most.. gondoltam csatlakozom a csökkent értelmű medvebocsokhoz és holnap ismét előveszem és megpróbálom. Ha a fotóid alapján sem sikerül, akkor passz.. van egy csomó gyöngyöm és nekiadom valakinek, aki nem csökkent értelmű :-)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
szallerandi írta...

Életem első bogyóját köszönhetem neked. Az eddigi minták sokkal bonyolultabbak voltak amikkel találkoztam, ennek most volt bátorságom nekiállni, és sikerült:) Bár elsőre nem lett olyan szép szabályos, mint a tied, de majd igyekszem a következőknél!
Én főként Meskán követtelek eddig, de most itt is rád találtam, úgyhogy ide is bekukkantok majd rendszeresen. Csodaszépek a munkáid!

Nagyon szépen köszönjük!

sesame írta...

Szia!
Megfűztem a bogyót, bár én a közepét üresen hagytam :) Nagyon jó leírás, egyszerű megfűzni, mégis látványos a végeredmény! Ideális a gyöngyfűzéshez egyáltalán nem értő, hozzám hasonlóknak :) Természetesen nem kerül meskás forgalomba, hiszen a te ötleted! Ha szeretnéd, megnézheted a blogomon, hogy sikerült :)

Manna írta...

Valóban nagyon egyszerű volt megcsinálni így a képek alapján. A végeredmény pedig meseszép. Ezúton szeretném én is megközsönni a mintát és azt, hogy egy újabb gyönyörű nyakláncal gazdagodtam :)

Névtelen írta...

Наши специалисты по сертификации и [b][url=http://gortest.su]сертификация техники [/url][/b] подготовят полный пакет необходимых документов. Нами производится сертификация широчайшего спектра объектов [b][url=http://gortest.su]сертификат на детские товары [/url][/b] любых товаров, услуг, сертификация работ, по любым нормам и стандартам

Fraisiperles írta...

Merci beaucoup, elle est très belle! Bravo!

Fraisiperles
Montreal Canada